onsdag 16. september 2009

Halloween KortDette kortet laget jeg til ei super venninne som synes halloween er veldig morsomt. Jeg brukte lang tid på det, og pyntet det på alle 4 sider. Inni hadde jeg laget spøkelses skip, med spøkelser svevende mellom seila, og gravstein med R.I.P, og flyvende hekser...Det jeg ser nå, er at jeg bare har tatt et bilde av det, fremsiden. Ja,ja...ikke noe å gjøre med det. Mønsterpapiret jeg har brukt går i grønnsvarte toner (viser ikke så godt her siden jeg ikke ha brukt speilrefleksen). Alle halloweenstempel er clearstamps kjøpt på Paperlane i Dubai. Hovedmotivet er en søt Hängler, der jeg har erstattet vingene med flaggermusvinger, kuttet ut med Cuttlebuggen. Flaggermusen er QK dies. Motivet er malt med DistressInk. Månen øverst i hjørne er laget med sirkelpunch og malt med Distress. Har stemplet flaggermusen oppå etterpå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar